[ad_1]
برخی کاربران گلکسی S24 اولترا از ظاهرشدن یک خط سبزرنگ روی پیکسلهای نمایشگر خبر دادند. یکی از کاربران نیز میگوید که یک خط سفید به طور افقی همراه با یک خط سبز روی نمایشگر گوشی او ظاهر شده است. سامسونگ تا این مدت بیانیهای درمورد این مشکل انتشار نکرده است. در چند زمان تازه، کاربران بسیاری از مشکلات نمایشگر این گوشی شکایت داشتهاند و این چنین مسائلی برای شرکتی که خود سازنده صفحهنمایش است، چندان مطلوب نیست.
برخی کاربران در ردیت عکسهایی از گلکسی S24 اولترا انتشار کردهاند که روی نمایشگر آن یک خط سبز عمودی ظاهر شده است. به نظر میرسد تنها کاربران آمریکایی این مشکل را گزارش دادهاند. یکی از کاربران حرف های است که هنگامی این گوشی را از روی میز برداشت، یک خط سبز بهطور ناگهانی ظاهر شد. او میگوید این گوشی ضربهای نخورده یا داغ نشده می بود.
کاربر فرد دیگر نیز حرف های است که این مشکل شش روز بعد از منفعت گیری از گلکسی S24 اولترا پدید آمد. در این مورد، نه تنها یک خط سبز عمودی، بلکه حتی یک خط سفید افقی نیز ظاهر شده است.
خط سبز روی نمایشگر گلکسی S24 اولترا

از آنجایی که سامسونگ خود تشکیلکننده صفحهنمایشها است، ابراز این چنین مسائلی طبق معمولً بازخوردهای گستردهای در رسانهها اشکار میکند. مدتی پیش، کاربران از رنگ نمایشگر در قیاس با تلفنهای قبلی گلکسی شکایت داشتند؛ یقیناً سامسونگ این مورد را رد کرده است و میگوید برای طبیعیترکردن رنگها عمداً حالت Vivid را تحول داده است.
ابراز این چنین ایرادی، درحالیکه تنها اندکی از اراعه این گوشی میگذرد، مخصوصاً برای کاربرانی که فقط چند روز آن را خریدهاند، علتنارضایتی شده است. بهنظر میرسد که حتی اگر تنظیمات گوشی را به حالت کارخانه برگردانید، این مشکل رفع نمیبشود و به گمان زیادً با یک عیب سختافزاری روبه رو باشیم. یقیناً تا این مدت اشکار نیست این مشکل چه مقدار همهگیر باشد و باید چشم به راه بیانیهای از سوی این شرکت کرهای باشیم.
[ad_2]
منبع