[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی باماها
انگارً اسپاتیفای تصمیم گرفته است که هزینهی سرویس پریمیوم را در برخی از کشورها افزایش دهد. این شایعه در حالی دستبهدست میبشود که کمتر از یک سال از افزایش قیمت اشتراک اسپاتیفای میگذرد.
بر پایه گزارش بلومبرگ، افزایش قیمت اشتراک اسپاتیفای در کشورهای استرالیا، بریتانیا، پاکستان و تا مدتی دیگر، در ایالات متحده نیز اعمال خواهد شد. تا آخر آوریل (فروردین و اردیبهشت)، قیمت اشتراک تککاربره نزدیک به یک دلار و اشتراک خانوادگی و دوکاربره نزدیک به دو دلار زیاد تر خواهد شد.
انتظار میرود با افزایش قیمت اشتراکهای اسپاتیفای، هزینهی کتابهای صوتی این پلتفرم موسیقی تا حدودی افت یابد. پلتفرمهای دیگر که امکان دسترسی به کتابهای صوتی بهزمان ۱۵ ساعت در ماه را فراهم میکنند، بدون دریافت هزینهی اضافی این امکان را دراختیار کاربران اشتراک پریمیوم خود قرار خواهند داد.
تا بحال، کاربران از کتابهای صوتی اسپاتیفای استقبال گرمی کردهاند و اگر از محدودیت ۱۵ ساعت در ماه فراتر بروند، میتوانند برای دریافت ۱۰ ساعت اضافهتر مبلغی را پرداخت کنند. به این علت، اسپاتیفای میتواند ازطریق کتابخانهی صوتی پریمیوم خود درآمد بیشتری کسب کند. این شرکت کتابهای صوتی را در فروشگاه اینترنتی خود نیز میفروشد.
اسپاتیفای از سال ۲۰۱۸ با اراعهی عمومی سهام خود بهجستوجو سودآوری زیاد تر است و برای رسیدن به این مقصد، تصمیم دارد چندین اشتراک متنوع دیگر را دراختیار کاربران قرار دهد.
اسپاتیفای از زمانها پیش در حال آمادهسازی اشتراک جدیدی بوده است که از استاندارد Hi-Fi منفعت میبرد. این استاندارد امکان پخش فایلهای صوتی را با کیفیت مطلوب و شبیه حقیقت فراهم میکند. اشتراک یادشده از دیگر اشتراکها گرانتر خواهد می بود.
اسپاتیفای به فکر تشکیل اشتراک جدیدی است که امکان دسترسی به موسیقی و پادکست را بدون نمایش آگهی تبلیغاتی تشکیل میکند؛ اما دیگر امکان منفعت گیری از کتابهای صوتی از بین میرود. این پلن ماهانه ۱۱ دلار هزینه خواهد داشت.
دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار
[ad_2]
منبع