[ad_1]
وانپلاس ۱۲ و ریلمی GT 5 پرو هردو با تراشهی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در چین معارفه شدند. نوبیا Z60 اولترا نیز با همین پردازنده در تاریخ ۱۹ دسامبر (۲۸ آذر ۱۴۰۲) رسماً رونمایی خواهد شد. اکنون نوبیا برخی قابلیتهای دوربین پرچمدار بعدی خود را بهاشتراک گذاشته است. پوستر گوشی زد تی ای مشخص می کند هر سه دوربین پشتی این دستگاه از لرزشگیر اپتیکال عکس (OIS) منفعت خواهند برد.
نوبیا قبول کرد گوشی هوشمند Z60 اولترا از دوربین مهم ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر 1/1.56 اینچی و لرزشگیر اپتیکال منفعت خواهد برد که گشودگی دیافراگم لنز آن f/1.8 خواهد می بود و قابلیتهایی شبیه دوربینهای فوقعریض اراعه خواهد داد.
شایعه ها قبلی درمورد نوبیا Z60 اولترا مشخص می کند این دستگاه از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین تلهفوتو ۶۴ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال سه برابری نیز منفعت گیری خواهد کرد که هردو آنها همانند دوربین مهم لرزشگیر اپتیکال دارند.
[ad_2]
منبع