[ad_1]
جدال قانونی متوقفشده بین اپل و اپیک گیمز در استرالیا قرار است بهزودی از سر گرفته بشود، اما اینبار شکایت شبیهی علیه گوگل نیز در همان دادگاه وجود خواهد داشت.
اپیک گیمز بهگفتن بخشی از نبرد حقوقی خود علیه اپل بر سر بازی محبوب فورتنایت (Fortnite)، در سال 2020 تلاش کرد تا این نبرد را به دادگاههای استرالیا بکشاند. بااینحال، در آوریل سال 2021، قاضی دادگاه دستور داد که این پرونده تا زمان اشکارشدن نتیجه نسخه آمریکایی آن متوقف بشود.
اکنون با آخریافتن نبرد قضایی این دو شرکت در آمریکا، پرونده دادگاه استرالیا مجدد برای اغاز آماده میبشود. یقیناً اکنون اپل تنها شرکتی نخواهد می بود که در برابر ادعاهای اپیک گیمز از خود دفاع میکند، چون مطابق گزارشهای حاضر، نماینده گوگل نیز در همان دادگاه وجود خواهد داشت.
شکایت اپیک گیمز از اپل و گوگل در استرالیا
اپیک در استرالیا نیز شکایتهای شبیهی علیه اپل و گوگل تنظیم کرده و علاوه بر نقلکردن اختلافات خود بر سر خریدهای درونبرنامهای، این دو غول فناوری را به داشتن حرکت انحصاری متهم کرده است.
انتظار میرود که این دادگاه تا پنج ماه ادامه داشته باشد. ارسال اظهاریههای ابتدایی دو هفته طول خواهد کشید و بعد از آن، شواهد مربوط به پرونده در طول سه ماه توسط کارشناسان و شاهدان اراعه خواهد شد. انتظار میرود که ناظر وجود افراد شناختهشدهای از اپل و گوگل در دادگاه استرالیا باشیم. «تیم سویینی»، مدیرعامل اپیک نیز انگارً در آن وجود خواهد داشت.
بعد از دوره سهماهه اراعه شواهد، مدارک نهایی ظرف دو هفته اراعه خواهند شد که با این شرایط، دادگاه در اواسط ماه ژوئیه به آخر خواهد رسید. یقیناً به گمان زیادً شرکتهای دچار نسبت به حکمهای صادرشده خواست تجدیدنظر کنند، ازاینرو، این پرونده احتمالا تا سال 2025 یا سپس از آن به آخر نرسد.
[ad_2]
منبع