[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی باماها
تقریباً سه سال از اراعهی نمایشگر استودیو دیسپلی توسط اپل میگذرد. در ادامه، شایعه ها حوالی استودیو دیسپلی ۲ را بازدید میکنیم.
اپل در سال ۲۰۲۲، نمایشگر استودیو دیسپلی را همراه با مک استودیو اراعه کرد. این نمایشگر جدا گانه، دارای صفحه نمایش ۲۷ اینچی از نوع LCD با وضوح 5K، نرخ نوسازی ۶۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت، دوربین و بلندگوهای داخلی، یک پورت Thunderbolt 3 و سه پورت USB-C است. این نمایشگر را هماکنون میتوان با قیمت ۱۵۹۹ خواست داد.
شایعاتی درموردی برنامهریزی اپل برای یک نمایشگر ۲۷ اینچی تازه با نور بعدعرصه mini-LED نقل شده است. این فناوری به مانیتور اپل اجازه میدهد تا روشنایی و کنتراست بیشتری نسبت به استودیو دیسپلی جاری داشته باشد. در سال ۲۰۲۳، مینگچی کو، تحلیلگر زنجیرهی تامین اپل، خبرداد که تشکیل زیاد این نمایشگر برای سال ۲۰۲۴ یا اغاز ۲۰۲۵ برنامهریزی شده است. اما تا این مدت اشکار نیست که آیا اپل از این برنامه پیروی میکند یا نه.
چند ماه پیش در پادکست Upgrade ادعا شد که اپل درحال گسترشی فناوری نمایشگر ۹۰ هرتزی است و احتمالا اپل از این فناوری در نسل بعدی نمایشگر استودیو دیسپلی منفعت گیری کند. با این که نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی نوید حرکات روانتری را نسبت به نمایشگر ۶۰ هرتزی جاری میدهد، اما به پای نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی گوشی اپل و مک بوکهای پشتیبانیکننده از فناوری ProMotion نمیرسد.
مقالههای مرتبط
فعلا این همه اطلاعاتی است که از نسل بعدی مانیتورهای اپل در دست داریم. اپل نمایشگرهای حرفهای و پرچمدار Pro Display XDR را در سال ۲۰۱۹ معارفه کرد اما تا این مدت نسخهی بهروزشدهای از این نمایشگر را معارفه نکرده است. این گمان وجود دارد تا نمایشگر استودیو دیسپلی اپل حداقل برای چند سال آینده بدون اراعهی جانشین در خط تشکیل اپل باقی بماند.
دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار
[ad_2]