منفعت گیری از فیبر نوری از لحاظ اقتصادی ۵۰ درصد به‌صرفه‌تر است_باماها

استفاده از فیبر نوری از لحاظ اقتصادی ۵۰ درصد به‌صرفه‌تر است

[ad_1] نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی باماها مدیرعامل «فناپ تلکام» باور دارد باوجوداینکه اینترنت فیبر نوری به‌علت پایین بودن پکت‌لاس (Packet Loss) ۵۰ درصد برای کاربر به‌صرفه‌تر است، تا این مدت مزیت‌های منفعت گیری از فیبر برای مردم جا نیفتاده است. به نقل از دیجیاتو، «صابر فیضی»، مدیرعامل فناپ تلکام، که یکی از […]

مسیر پیشرفت اقتصاد دیجیتال از برقراری دیالوگ با رگولاتوری می‌گذرد

مسیر پیشرفت اقتصاد دیجیتال از برقراری دیالوگ با رگولاتوری می‌گذرد

[ad_1] به نقل از روابط‌عمومی و برندینگ فناپ، همایش «چشم‌انداز اقتصاد ایران» با وجود کارشناسان، تحلیلگران و تصمیم‌سازان اقتصاد سرزمین روز دوشنبه، ۳۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۲، در سالن همایش‌های هتل المپیک برگزار شد و دکتر «شهاب جوانمردی»، مدیرعامل فناپ و نایب‌رئیس اتاق بازرگانی تهران، در پنل تخصصی اقتصاد دیجیتال و نوآور ایران درمورد اهمیت هم‌افزایی کسب‌و‌کارها […]