[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی باماها

بر پایه گزارش‌های تازه از منبع های زنجیره فراهم، اپل تصمیم دارد آیفون 17e را در بهار 2026 روانه بازار کند. این تاریخ با شایعه ها قبل که به اراعه این مدل دقیقاً یک سال بعد از آیفون 16e اشاره داشتند، همخوانی دارد.

آیفون 16e در فوریه 2025 معارفه شد و اراعه نسخه تازه آن در فصل بهار آینده به‌معنی معارفه رسمی بعد از 20 مارس (29 اسفند) خواهد می بود.

گمان اراعه آیفون 17e در بهار 2026

بر پایه رسانه The Elec، آیفون 17e قرار نیست تغییرات قابل‌توجهی نسبت به نسل قبل داشته باشد. این مدل از نمایشگر OLED 6.1 اینچی شبیه آیفون 16e منفعت خواهد برد که نخستین بار در آیفون 14 معارفه و سپس در 16e بازطراحی شد. مطابق گزارش‌ها، پنل این نمایشگر توسط شرکت‌های Samsung Display ،LG Display و BOE فراهم خواهد شد و BOE نقش مهم را در تشکیل زیاد آن ایفا می‌کند.

مقصد اپل از منفعت گیری از این نمایشگرها، افت هزینه‌ همه‌شده با تکیه‌بر خطوط تشکیل پایدار و خرید قطعات کم‌هزینه‌تر است. همین استراتژی علتشده آیفون‌های سری e به گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه در کنار مدل‌های پرچمدار تبدیل شوند.

گمانه‌زنی‌ها درمورد آیفون 17e از وقتی اغاز شد که یک منبع آگاه به‌نام «Fixed Focus Digital» کد محصولی مرتبط با این مدل را آشکار کرد و بعداً اظهار شد که آیفون 17e داخل مرحله تشکیل آزمایشی شده است. اکنون رسانه The Elec نیز قبول کرده که آیفون 17e در بهار اراعه خواهد شد.

بااین‌حال، مطابق گزارش The Elec، اپل امکان پذیر اراعه این مدل را به‌طور به عمد محدود کند تا فروش مدل‌های پرچمدار آیفون در پاییز تحت تأثیر قرار نگیرد. حرف های می‌بشود مقدار تشکیل آیفون 17e در نزدیک به 20 میلیون دستگاه محدود خواهد شد؛ رقمی شبیه آنچه پیش‌تر در رابطه آیفون 16e و آیفون SE دیده شده می بود.

در کل، آیفون 17e قرار است به‌گفتن یک گزینه اقتصادی با مشخصات آشنا، در بهار 2026 به بازار بیاید و اراعه سالانه مدل‌های e اپل را تثبیت کند.

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات فناوری

مقالات آموزشی

مقالات سلامتی

[ad_2]