[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی باماها

به‌گزارش Motor1، از‌این‌بعد نیک کالینز به‌جای مایکل لایترز ماموریت‌ی مدیرعاملی شرکت خودروسازی مک‌لارن را به‌مسئولیت خواهد داشت. لایترز قبلاً یکی از مدیران پورشه و فراری می بود و از سال ۲۰۲۲ در مک‌لارن کار می‌کرد.

کالینز از Forseven که یک استارتاپ خودرویی تحت کنترل هلدینگ CYVN (مستقر در ابوظبی) است به مک‌لارن می‌آید. CYVN سال قبل مک‌لارن اتوموتیو و بخشی از سهام مک‌لارن ریسینگ را خرید. کالینز قبلاً به‌زمان ۹ و ۲۰ سال در جگوار لندرور و فورد اروپا خدمت کرده می بود.

لایترز در بیانیه‌ای او گفت: «افتخار داشتم که به‌زمان سه سال مک‌لارن اتوموتیو را هدایت کردم.» وی از کوششها و همکاری با تیمی متعهد و با توانایی سپاس کرد و افزود به آنچه که با هم پیدا کرده‌اند افتخار می‌کند و یقین است که کسب‌وکارشان در مسیر پیروزی قرار دارد.

لایترز در دوره‌ای چالش‌برانگیز به مک‌لارن پیوست. مهندس آلمانی‌تبار بعد از مشکلاتهای ناشی از همه‌گیری کرونا، مسئولیت برگشت دادن شرکت به سوددهی را بر‌مسئولیت داشت. مدل‌های 750S و Artura و Solus GT و W1 تحت نظارت او اراعه می‌شدند.

مقاله‌های مرتبط

کالینز در بیانیه‌ای از لایترز بابت رهبری و شراکتهای چشمگیرش در دوران حساس مک‌لارن اتوموتیو سپاس و برای او در آینده شخصی و حرفه‌ای‌اش آرزوی پیروزی کرد. بعد از مالکیت CYVN، تحول مدیرعامل پیش‌بینی می‌شد.

به گمان زیادً مک‌لارن می‌خواهد در آینده یک ماشین شاسی‌بند و یک سدان تازه روانه‌ی بازار کند. این شرکت نقل بریتانیایی در نظر دارد تا ورود گسترده‌ای به حوزه‌ی ماشین‌های لوکس با کارکرد بالا داشته باشد.

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات فناوری

مقالات آموزشی

مقالات سلامتی

[ad_2]