[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی باماها

فورد نسل اول مدل GT را در طول دو سال فقط به تعداد ۴٬۰۳۸ دستگاه تشکیل کرد. این زمان مختصر برای تثبیت سوپراسپرت آمریکایی به‌گفتن محصولی شاخص در ذهن علاقه‌مندان کافی می بود. کانال یوتیوب VINWiki یک دستگاه GT نسل اول را به تصمیم بازسازی به‌نمایش گذاشته است که ۱۵ سال در گاراژ رها شده می بود و اوضاع زیاد بدی دارد.

با این که کابین و تکه‌های بزرگی از داشبورد و صندلی‌ها پر از گردوخاک است، موتور V8 سوپرشارژ ۵٫۴ لیتری خوردو تا این مدت کار می‌کند؛ یقیناً صدای اگزوز ابهت روزهای اول را ندارد.

روغن و بنزین ماشین قدیمی می باشند و به گمان زیادً شمع‌ها معاوضه نشده‌اند. این حقیقت که موتور V8 روشن می‌بشود و کار می‌کند، نشانه‌ی خوبی برای بازسازی آن است؛ اما به گمان زیادً قوت کافی برای کشیدن ماشین به بالای یدک‌کش را ندارد.

GT وقتی‌که در سال ۲۰۰۵ فروخته می‌شد، ۵۵۰ اسب‌بخار و ۶۷۷ نیوتن‌متر گشتاور تشکیل می‌کرد و می‌توانست در زمان مقداری بیش‌ از ۳ ثانیه به شدت ۹۶ کیلومتربرساعت برسد. فورد برای نسل اول GT گیربکس دستی ۶ سرعته در نظر گرفته می بود.

مقاله‌ی مرتبط

برای نجات GT بی‌شک کارهای بسیاری باید انجام بشود؛ از‌جمله تمیزکردن کامل داخل و خارج ماشین و بازسازی موتور. بااین‌همه بازسازی خودرویی افسانه‌ای جدا از همه سختی‌هایش، احتمالا ارزشش را داشته باشد.

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات فناوری

مقالات آموزشی

مقالات سلامتی

[ad_2]