[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی باماها
بهنظر میرسد امسال بیشتر از سالهای قبل ناظر دستگاهها مبتنیبر ویندوز آرم خواهیم می بود. کوالکام و مایکروسافت در کامپیوتکس ۲۰۲۴ با همکاری شرکای خود از جمله دل و ایسوس چندین لپتاپ با قابلیتهای کوپایلت پلاس و پردازندهی سری ایکس کوالکام رونمایی کردند.
وینفیوچر بهنقل از یکی از نمایندگان کوالکام گزارش میدهد که موج تازه کامپیوترهای کوپایلتپلاس در ماه آگوست تا سپتامبر (مرداد تا شهریور) اراعه خواهند شد و انگارً همهی آنها از تراشههای سری ایکس کوالکام قوت خواهند گرفت.
در گزارش وینفیوچر آمده است که کامپیوترهای تازه کوپایلتپلاس زیاد تر روی کاربران تجاری متمرکز خواهند می بود؛ چراکه تولیدکنندگان میتوانند فروش بیشتری داشته باشند و از نظر دیگر میتواند علتبشود که دستگاههای مبتنیبر آرم بهگفتن جایگزینی مناسب برای کامپیوترهای مبتنیبر x86 شناخته شوند.
تلاش کوالکام برای اراعهی محصولات تازه تا مرداد و شهریور امسال، یک حرکت استراتژیک است چون این زمان با تاریخ انتشار کردن نسخهی 24H2 ویندوز ۱۱ مطابقت دارد. شرکتها و کسبوکارها طبق معمولً ترقی سختافزاری سیستمهای خود را با بهروزرسانیهای مهم نرمافزاری هماهنگ میکنند که به آنها پشتیبانی میکند تا تحت پوشش حمایتنرمافزاری اختصاصی قرار بگیرند.
کوالکام میگوید موج دوم کامپیوترهای کوپایلتپلاس عموماً در فرمفکتورهایی غیر از لپتاپ اراعه خواهند شد. بدین ترتیب به گمان زیادً باید ناظر اراعهی چندین مینیکامپیوتر و آلاینوان با تراشهی اسنپدراگون ایکس الیت و پلاس باشیم.
دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار
[ad_2]