[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی باماها

اگر از ویندوز ۱۱ منفعت گیری می‌کنید، قطعاً برایتان پیش آمده است که ناخواسته نشانگر ماوس را روی دکمه‌ی ویجت در گوشه‌ی نوار ماموریت قرار دهید و ویجت‌ها قسمت بسیاری از صفحه‌نمایش را اشغال کنند. احتمالا اگر این چنین دکمه‌ای در کار نباشد، تعداد بسیاری از افراد اصلاً تمایلی به بازکردن قسمت ویجت‌ها نداشته باشند.

یکی از کاربردی‌ ترین قابلیت‌های ویندوز ۱۱ امکان حذف کاملِ ویجت‌ها از نوار ماموریت است. اگر شما هم از افرادی هستید که ویجت‌های ویندوز ۱۱ را سودمند نمی‌دانند، خوشبختانه می‌توانید آن‌ها را به‌طور کامل حذف کنید؛‌ اما چنانچه گهگاهی از این قسمت منفعت گیری می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم فقط گزینه‌ی دسترسی به ویجت در نوار ماموریت را غیرفعال کنید. درادامه، به نحوه‌ی غیرفعال کردن ویجت‌ها با منفعت گیری‌ از راه حلهای گوناگون می‌پردازیم.

غیرفعال کردن ویجت‌های ویندوز ۱۱ از نوار ماموریت

اگر دوست ندارید ویجت‌ها را به‌طور کلی حذف کنید و فقطً با نمادهای حاضر در نوار ماموریت مشکل دارید، می‌توانید با منفعت گیری‌ از روش زیر این نمادها را حذف کنید.

  • روی نوار ماموریت راست‌کلیک کنید.
  • گزینه‌ی Taskbar Settings را انتخاب کنید.
  • کلید روبه‌روی Widgets را از On به Off تحول دهید.

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات فناوری

مقالات آموزشی

مقالات سلامتی

[ad_2]

منبع