[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی باماها
سامسونگ تا این مدت بهطور کامل فناوری Qi2 را در تلفنهای خود پیادهسازی نکرده است و بهنظر میرسد تمرکز مهم غول فناوری کرهای روی افت ضخامت تلفنها باشد. بااینحال، اکنون یک نظرسنجی تازه برای آگاهی از تمایل کاربران درنظر گرفته شده است.
بهگزارش SammryGuru، سامسونگ در نظرسنجی تازه اپلیکیشن Samsung Members از کاربران پرسیده است که فناوری شارژ بیسیم Qi2 را ترجیح خواهند داد یا باریکبودن گوشی. در سوال اول از کاربران خواسته میبشود تا بگویند حاضر می باشند دستگاهشان فقط از طریق راه حلهای بیسیم شارژ بشود یا خیر.
در سوال بعدی از کاربران درموردی تمایل به اضافهکردن آهنربا به تلفنها بهقیمت افزایش ضخامت دستگاه پرسیده شده است و گزینههای زیر در اختیار آنها قرار داده شدهاند:
- اگر تلفن ضخیمتر میبشود، ترجیح میدهم آهنربا اضافه نشود.
- ترجیح میدهم آهنربا اضافه بشود، حتی اگر ضخامت تا ۰٫۳ میلیمتر افزایش اشکار کند.
- ترجیح میدهم آهنربا اضافه بشود، حتی اگر ضخامت تا ۰٫۵ میلیمتر افزایش اشکار کند.
- صرفنظر از افزایش ضخامت، آهنربا باید وجود داشته باشد.
سامسونگ درحال حاضر با همکاری شرکتهای شخص ثالث، آهنرباها را به قابهای رسمی خود منتقل میکند و تمایلی به قراردادن مستقیم آنها در گوشی ندارد.
مقالههای مرتبط
سری گلکسی S25 و تازه ترین مدلهای تاشدنی گوشی سامسونگ دارای گواهی Qi 2.1.0 می باشند، اما از استاندارد Qi2 Ready منفعت میبرند؛ استانداردی که فناوری شارژ بیسیم ۱۵ واتی را بهصورت غیرمستقیم از طریق قابهای مخصوص اراعه میدهد.
شما چه نظری دارید؟ از نظر شما کدام گزینه مهمتر است؟
دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار
[ad_2]