[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی باماها

به‌گزارش اینسایدر گیمینگ، در ۲۴ ساعت قبل، افراد بسیاری در شبکه‌های اجتماعی اظهار کردند که از مایکروسافت اخراج شده‌اند. در‌حال‌حاضر، تعداد دقیق این افراد اشکار نیست. مایکروسافت در ماه قبل ۱٬۵۰۰ نفر از کارمندانش را اخراج کرد و امکان پذیر این افراد جزو همین دسته باشند.

آنجلا وینس، یکی از مدیران ارشد محصول مایکروسافت، در پیامی نوشت: «به‌علت تعدیل نیروی تازه در مایکروسافت، موقعیت شغلی من از بین رفت و اکنون در جست‌وجوی شغل بعدی خود هستم. این سفری عالی می بود و برای زمان‌هایی که به من داده شد، زیاد سپاسگزارم.»

کارمند فرد دیگر در ایکس نوشت نوشت: «با ناراحتی اظهار می‌کنم که نقش من در مایکروسافت همه شده است. از همه‌ی افرادی که بخشی از تیم ایکس‌باکس بودند، متشکرم. امیدوارم که علتافتخار شما شده باشم.»

کوری ایبرت، یکی دیگر از مدیران مایکروسافت، جزو افرادی است که بعد از ۱۵ سال از مایکروسافت اخراج شده است.

اغاز امسال، مایکروسافت خبرداد که ۱٬۹۰۰ نفر از کارکنان شرکت را اخراج خواهد کرد. در ماه می ۲۰۲۴ (اردیبهشت و خرداد) نیز، اظهار شد که ایکس‌باکس چهار استودیو بازی‌سازی خود، ازجمله Tango Gameworks و Arkane Austin را تعطیل خواهد کرد.

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات فناوری

مقالات آموزشی

مقالات سلامتی

[ad_2]