[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی باماها

در اپیزود ۹۵ از برنامه هفتگی تک‌تاک درمورد ارزون‌تر شدن هزینه واردات تلفنهای بالای ۶۰۰ دلار سخن بگویید کردم و این که آیفون هم چنان در لیست سیاه واردکنندگان قرار دارد. این چنین به‌ نظر می‌رسد دولت چهاردهم تلاش مضاعف و سازنده‌ای برای واردات آیفون انجام خواهد داد ولی به حرف های آذری‌جهرمی، این تصمیم برعهده وزارت صمت است. با دیجیاتو همراه باشید.

تماشای ویدیو در یوتوب دیجیاتو

تماشای ویدیو در آپارات دیجیاتو

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات فناوری

مقالات آموزشی

مقالات سلامتی

[ad_2]