[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی باماها
ردمجیک بهطور رسمی تاریخ معارفه اولین لپتاپ گیمینگ خود را خبرداد. لپتاپ رد مجیک، ۳ جولای (۱۳ تیر) در چین رونمایی خواهد شد.
ردمجیک چند تیزر از محصول جدیدش انتشار کرده است که به قابلیتهای هوش مصنوعی و منفعتمندی از گرافیک RTX 4070 انویدیا اشاره دارند. ردمجیک تایید کرده که لپتاپ گیمینگ جدیدش از پردازندهی Core i9 اینتل (سری رپتور لیک رفرش) منفعت میبرد.

لپتاپ تازه ردمجیک به گمان زیاد به ۱۶ گیگابایت رم تجهیزخواهد می بود و از شارژر ۲۸۰ واتی ساخت BYD منفعت خواهد برد.
ردمجیک تا بحال زیاد تر در حوزهی تلفنهای گیمینگ، مانیتور گیمینگ و لوازم جانبی فعال بوده است و وجود در بازار لپتاپ میتواند به گسترش کسبوکار این برند پشتیبانی کند. فعلا قیمت لپ تاپ تازه ردمجیک را نمیدانیم.
دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار
[ad_2]