[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی باماها
حقوق ورودی تلفن همراه در سال ۱۴۰۴ با دقت به مصوبه هیات وزیران و افت سود بازرگانی، ابلاغ شد.
گمرک امروز (۳۰ فروردین) بخشنامه حقوق ورودی تلفنهای تلفن همراه را بر پایه احکام مندرج در قانون بودجه ۱۴۰۴ کل سرزمین به گمرکات اجرایی ابلاغ کرد.
بر این مبنا، حقوق گمرکی تلفنهای خارجی بین ۶۰۰ تا هزار یورو، ۱۵ درصد و حقوق گمرکی تلفنهای بالای هزار یورو، تا هزار یورو ۱۵ و مازاد بر آن، ۳۰ درصد خواهد می بود.
سود بازرگانی واردات تلفنهای خارجی هم در رویه تجاری، حداکثر ۶ درصد و در رویه مسافری و پستی، حداکثر ۱۲ درصد است.
بر پایه این ابلاغیه، حقوق ورودی شامل تعرفه گمرکی، سود بازرگانی، نرخ مالیات قیمت افزوده معادل ۱۰ درصد، عوارض هلال احمر معادل یک درصد حقوق ورودی و عوارض پسماند نیم در هزار قیمت گوشی است.
پیش از این، بر پایه ابلاغیهای که گمرک در ماه اسفند صادر کرده می بود، سود بازرگانی گوشی بین ۶ تا ۱۱ درصد تعیین شده می بود.
دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار
[ad_2]