[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی باماها
بهگزارش VGC، نسخهی دوم بازی Death Stranding تا چند هفتهی دیگر در اختیار کاربران پلی استیشن ۵ قرار میگیرد و اکنون هیدئو کوجیما قبول کرد که یک انیمهی جدا گانه از این مجموعه در دست ساخت است؛ یقیناً یک لایو اکشن با همکاری استودیوی A24 هم وجود خواهد داشت.
کوجیما در مصاحبه با Vogue Japan او گفت: «هنگامی به اقتباسهای سینمایی بازیها مینگریم، آثاری همانند The Last of Us وجود دارند که به داستان مهم وفادار میهمانند، و آثاری همانند Super Mario Bros هم در جهت سرگرمی طرفداران ساخته شدهاند.»
او در ادامه فرمود: «بهگفتن یک عاشق سینما، میخواهم نسخهای از Death Stranding بسازم که فقط از طریق سینما قابل تحقق باشد، اثری که بتواند در جشنوارههایی همانند جشنوارهی فیلم کن یا جشنوارهی فیلم ونیز جوایز کسب کند. در واقع، درحال حاضر روی یک اقتباس انیمهای کار میکنیم.»
مقالههای مرتبط
کوجیما جزئیات بیشتری اراعه نکرد و به این علت اطلاعاتی درموردی مقدار پیشرفت پروژه، سازندگان، زمان دقیق انتشار کردن یا رابطهاش با فیلم لایو اکشن آینده نداریم.
دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار
[ad_2]