[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی باماها
شرکت خدمات ارتباطی رایتل با مقصد ترقی توانایی مشترکین و بهبود کیفیت خدمات ارتباطی، فرآیند تجاریسازی نسل پنجم تلفن همراه (5G) خود را اغاز کرد.
به نقل از روابط عمومی رایتل، این عمل در راستای گسترش دسترسی کاربران به اینترنتی پرسرعت، پایدار و با کیفیت بالا، گامی مؤثر در مسیر گسترش توانایی دیجیتال مشترکین به حساب می اید.
پیشتر نیز در دیماه ۱۴۰۲، از «مطرح گسترش زیرساخت شبکه خصوصی 5G مبتنی بر فناوری بومی» رونمایی شده می بود؛ طرحی که بنا به حرف های رایتل، نقطه آغازی برای منفعتبرداری از ظرفیتهای نسل پنجم در قسمت خصوصی و صنعتی سرزمین محسوب میبشود.
فناوری نسل پنجم تلفن همراه، بهگفتن زیرساختی توانمند برای ترقی کیفیت خدمات دیجیتال و افزایش منفعتوری، میتواند نقش مهمی در گسترش کاربردهایی همچون اینترنت اشیا (IoT)، هوش مصنوعی، شهرهای هوشمند و ارتباطات صنعتی ایفا کند.
رایتل اظهار کرده که با تمرکز بر ترقی توانایی کاربران، بومیسازی دانش فنی و گسترش زیرساختهای پیشرفته، در تلاش است با گسترش سایتهای نسل پنجم، مسیر تحقق آیندهای متصل، هوشمند و پرسرعت را برای مشترکین خود هموار سازد.
دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار
[ad_2]