[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی باماها

ایلان ماسک احتمالا یکی از برجسته‌ترین حامیان دوج‌کوین باشد، اما می‌گوید که دولت ایالات متحده هیچ قصدی برای منفعت گیری از آن ندارد.

در نشستی عمومی در ویسکانسین، ماسک هرگونه ربط بین اداره‌ی منفعت‌وری دولت (DOGE) با ارز دیجیتال دوج‌کوین را رد کرد.

به حرف های‌ی ماسک: «هیچ برنامه‌ای برای منفعت گیری از دوج‌کوین یا هر چیز شبیهی از طرف دولت وجود ندارد، تا جایی که من می‌دانم. اسم‌ها به‌طور اتفاقی شبیه می باشند؛ اما در واقع ما در تلاشیم تا دولت را ۱۵ درصد کارآمدتر کنیم.»

ماسک می‌گوید که نام DOGE را اینترنت نظر داد: «من قرار می بود اسمش را کمیسیون منفعت‌وری دولت بگذارم، اما این اسم زیاد خسته‌کننده می بود. سپس اینترنت نام وزارت منفعت‌وری دولت را نظر داد و دیدم که درست می‌گوید.»

مقاله‌ی مرتبط

پیش‌تر وب‌سایت رسمی اداره‌ی DOGE به‌طور موقت از لوگو دوج‌کوین منفعت گیری کرد که شایعاتی مبنی‌بر ربط با این ارز دیجیتال را به‌راه انداخت و علتشد قیمت دوج‌کوین با رشد ۱۴ درصدی به ۵۸ میلیارد دلار برسد.

کوششهای قبلی ماسک برای تبلیغ دوج‌کوین به تحقیقات از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) منجر شد. در سال ۲۰۲۳، او مقصد یک دادخواست به‌علت «دستکاری بازار» قرار گرفت.

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات فناوری

مقالات آموزشی

مقالات سلامتی

[ad_2]